کفپوش آزمایشگاهی آکسون

موسسات و شرکت‌هایی که به تحقیق و توسعه اختصاص داده شده‌اند، برای محیط آزمایشگاهی، توسعه فرآیند و امکانات و تجهیزات خود، به فناوری نوآورانه کفپوش آزمایشگاهی نیاز دارند. کفپوش آزمایشگاهی آکسون با عملکرد بالا می‌تواند پایه و اساسی برای طراحی علمی و فناوری بدون نگرانی باشد.

آزمایشگاهی آکسون axonsaze.ir 1
کفپوش اپوکسی آزمایشگاهی آکسون 1

کفپوش مناسب آزمایشگاه

ایجاد کفپوش مناسب برای هر محیطی مهم است. اما در آزمایشگاه، انتخاب کفپوش مناسب بسیار مهم است. کفپوش آزمایشگاهی باید بخوبی تمیز شود، دربرابر لغزش مقاوم باشد، ضد الکتریسیته ساکن باشد، ضد آب و رطوبت باشد، نفوذ ناپذیر، ضد لک، ضد جاذب و از همه مهمتر، نگهداری آن آسان باشد. در بسیاری از موارد همچنین باید به اندازه کافی مقاوم باشد تا بتواند در مقابل ترافیک کارکنان یا ماشین آلات و ابزارها یا تجهیزات تیز که ممکن است رها شوند، عملکرد خوبی داشته باشد تا کفپوش آسیب نبیند.

اینها فقط نیازهای اساسی کفپوش در یک آزمایشگاه استاندارد است و ممکن است با توجه به کاربرد هر آزمایشگاه، نیازهای اضافی دیگری داشته باشند. به عنوان مثال، کفپوش ممکن است نیاز به مقاومت شیمیایی داشته باشد، بتواند در برابر گرما یا سرما، در برابر سایش، بارهای سنگین در جایی که چرخ دستی یا کامیون استفاده می‌شود، روغن و گریس، اتلاف دما و… مقاومت کند و یا الکترواستاتیک باشد.

کفپوش آنتی استاتیک آزمایشگاهی آکسون

محیط‌های بدون گرد و غبار با کفپوش آزمایشگاهی آکسون

گرد و غبار و ذرات جوی، دشمن بسیاری از اقدامات و فعالیت‌های علمی و فناوری است. سیستم‌های کفپوش اپوکسی آزمایشگاهی برای چنین محیط‌هایی ایده‌آل است .

کفپوش رسانا و ضد الکتریسیته ساکن

کفپوش‌ رسانای الکترواستاتیک به محافظت از پرسنل و تجهیزات گران قیمت در مناطقی که تجهیزات الکترونیک حساس یا مواد خطرناک وجود دارد کمک می‌کند.

در انتخاب کفپوش آزمایشگاهی باید به نحوه تمیز کردن محیط نیز توجه شود. کفپوش استاندارد آزمایشگاهی باید در برابر مواد ضد عفونی کننده، مواد شوینده و آب مقاوم باشد و امکان نظافت منظم و کامل بدون خرابی را فراهم کند. همچنین باید در برخی موارد که کف با آب بسیار گرم و یا بخار تمیز می­‌شود، عملکرد مناسبی داشته باشد.

کفپوش اپوکسی کنداکتیو آزمایشگاهی آکسون
کفپوش آزمایشگاهی آکسون 0

تنوع رنگی و جذابیت کفپوش

جدای از ویژگی‌های عملکردی، زیبایی کفپوش آزمایشگاهی از اهمیت خاص برخوردار است. افزودن عمق و رنگ به آزمایشگاه شما و جنبه‌های بصری انتخاب کفپوش به ویژه در یک فضای آزمایشگاهی مهم است. آکسون سازه آراد طیف گسترده‌ای از کفپوش‌های آزمایشگاهی را در مجموعه‌ای از رنگ‌ها، الگوها و حتی آرم‌های سفارشی متناسب با ویژگی خاص هر مرکز ارائه می‌دهد. رنگ می تواند روحیه کارکنان را تحت تأثیر قرار دهد. فضای زیبا و جذاب می‌تواند به افزایش سطح تحریک و تسهیل درگیری کارکنان کمک کند.

بسیاری از مشتریان ما گزینه‌ای با براقیت بالا برای کفپوش‌ها را ترجیح می‌دهند، که به دلیل انعکاس نور می‌تواند باعث افزایش نور محیط شود. همچنین کفپوش‌ اپوکسی رنگ روشن می‌تواند به روشنایی فضا و بالا بردن روحیه افراد کمک کند.

کفپوش آزمایشگاهی آکسون 3

برخی از موارد استفاده کفپوش آزمایشگاهی آکسون:

  • آزمایشگاه‌های مرطوب یا فضای آزمایشگاه خشک
  • آزمایشگاه‌های علوم یا شیمی
  • کنترل کیفیت، مناطق آزمایش
  • آزمایشگاه‌های توسعه فرآیند
  • اتاق‌های گرم و سردخانه
  • اتاق‌ها و فضاهای تمیز
  • اتاق آزمایش بالینی
  • آزمایشگاه‌های تحقیقات علوم
  • تاسیسات هوافضا
  • مراکز رایانه‌ای
  • مراکز داده و میزبان
  • مراکز الکترونیکی
  • امکانات فناوری
  • آزمایشگاه‌های فنی

ما به شما کمک خواهیم کرد کفپوش مناسب و متناسب با نیازهای فردی و بودجه آزمایشگاه خود را انتخاب کنید.

جهت اطلاع از انواع کفپوش‌های آزمایشگاهی آکسون و قیمت کفپوش آزمایشگاهی و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با آکسون در تماس باشید. ما برای شما یک راه حل کامل و جامع داریم.

برخی از پروژه‌های کفپوش آزمایشگاهی اجرا شده توسط شرکت آکسون سازه آراد را در اینجا مشاهده کنید.

با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید... با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید...

5 11 رای ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست