کفپوش مراکز تجاری آکسون

روزانه هزاران مشتری از مراکز خرید بازدید می‌کنند. چگونه کفپوشی را انتخاب کنیم که ایمن، بادوام و زیبا بوده و در عین حال تمیز نگه داشتن آن آسان باشد؟ کفپوش‌ مراکز تجاری آکسون به شما اجازه می‌دهد تا آزادانه فضا را مطابق با دید معمار شکل دهید.

مراکز تجاری آکسون axonsaze.ir 1
کفپوش اپوکسی دکوراتیو مراکز تجاری آکسون 2

زیبایی، دوام، مقاومت در برابر لغزیدگی، و سهولت در تمیز کردن کفپوش مراکز تجاری، پاساژ و مجتمع‌های تجاری یکی از دغدغه‌هایی است که مدیران هر مجتمع اداری، مرکز خرید، فروشگاه خرده فروشی و… رویای آن را در سر دارد. کفپوش‌ مراکز تجاری آکسون، تزئینی و مقاوم بوده و نیاز به هیچ مراقبت ویژه پس از نصب ندارد.

کفپوش اپوکسی فروشگاه مراکز تجاری آکسون

ویژگی کفپوش مراکز تجاری مناسب

  • ایمنی

ایمنی رفت و آمد و جابجایی در فضای عمومی مانند مراکز خرید، یک نیاز اولیه است و دارای مقررات ساختمانی نیز می‌باشد. تمام پوشش‌های کف استفاده شده باید دارای مجموعه‌ای از استانداردها و مصوبات باشد که امکان استفاده ایمن در یک مکان خاص را فراهم می‌کند.

مقاومت در برابر لغزش کفپوش به ویژه در مناطق ورودی بسیار مهم است، زیرا ممکن است رطوبت زیادی از باران، برف و گل، در ورودی وجود داشته باشد، بنابراین در این مناطق، کفپوش باید دارای مقاومت بالا در برابر لغزندگی باشد.

  • استقامت

مقاومت در برابر سایش، خم شدن، شکستن، لک شدن و مقاومت در برابر مواد تمیز کننده و… پارامترهای کاملاً ضروری هستند که باید هنگام انتخاب پوشش کف برای یک مرکز خرید در نظر گرفته شود.

همچنین کفپوش مراکز خرید معمولاً به صورت مکانیکی و با استفاده از تجهیزات سنگین و حرفه‌ای روی چرخ، با ترکیب عملکردهای شستشو، تمیز کردن مرطوب، خشک کردن و پرداخت، تمیز می‌شود. کفپوش باید در برابر این روش‌های شستشو که به مدت نامحدود تکرار می‌شود، مقاومت کند.

مقاومت در برابر خم شدن/ شکستن پارامتر دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. گالری‌های خرید فقط توسط عابران پیاده استفاده نمی‌شود. به طور کلی، آن‌ها می‌توان به عنوان مثال، در یک فضای نمایشگاهی برای مدل های اتومبیل استفاده شوند. والدین همراه با کالسکه و یا افراد دارای ویلچر نیز به طور گسترده از آن‌ها استفاده می‌کنند. دستگاه‌های تمیز کننده سنگین وظیفه تمیزکاری کامل کف را بر عهده دارند. کف گالری باید در برابر این بارهای مکرر و شدید مقاومت کند. کیفیت بالای کفپوش‌ اپوکسی مراکز تجاری آکسون و اجرای حرفه‌ای آن، دوام کفپوش را برای سال‌های طولانی تضمین می‌کند.

کفپوش اپوکسی مراکز تجاری تفریحی آکسون
  • سهولت استفاده و تمیز نگه داشتن آسان

تجربه نشان می‌دهد که هرچه سطح کف یکپارچه‌تر باشد، تمیز کردن آن آسان‌تر است. به همین دلیل سرمایه گذاران به طور فزاینده‌ای مجموعه‌هایی از کفپوش‌های یکپارچه را انتخاب می‌کنند، که تقریباً ایجاد سطح یکنواخت کف و دیوارها را امکان پذیر می‌کند.

  • زیبایی شناسی و جذابیت با یک کفپوش زیبا

در دنیای سازه‌های مدرن، زیبایی شناسی سطح، یکی از مهمترین جنبه‌ها می‌باشد. اکثر مشتریان در مورد پارامترهای فنی سازه و یا کفپوش مورد استفاده در یک مرکز خرید سوال نمی‌کنند. با این حال، هر فردی تحت تأثیر محرک‌های بینایی قرار می‌گیرد. صرف نظر از اینکه از آن‌ها آگاهی دارند یا نه. به همین دلیل مشتریان مکان‌های مورد علاقه خود را که دارای زیبایی بصری و آرامش بیشتری است، برای خرید، یا ملاقات با دوستان، صرف غذا در رستوران و یا استراحت در نظر می‌گیرند. کفپوش‌ مراکز تجاری آکسون جهت ایجاد آراستگی، راحتی و فضای دوستانه کمک می‌کنند. تنوع رنگی بالای کفپوش‌ تجاری آکسون این فرصت را به شما می‌دهد تا با انتخاب رنگ‌ها، طرح‌ها و حتی آرم‌های مناسب که متناسب با ظاهر و سبک فضای شما هستند، فضای خود را شخصی سازی کرده و محیطی جذاب و زیبا را ایجاد نمایید.

کفپوش اپوکسی مراکز خرید آکسون

سطوح کف در یک مرکز خرید، ابزاری در دستان معمار است که می‌تواند فضای مورد نظر خود را شکل دهد. بنابراین کفپوش زیبا، بر محبوبیت یک مرکز خاص تجاری، تأثیر زیادی خواهد داشت. کفپوش اپوکسی مراکز تجاری آکسون به شما اجازه می‌دهد تا آزادانه فضا را مطابق با دید معمار شکل دهید.
پوشش کف در مرکز خرید باید برای کاربران ایمن، بادوام، مقاوم در برابر عوامل مکانیکی و شیمیایی باشد و به راحتی تمیز شود. هنگام انتخاب محصولات خاص، باید استانداردهای لازم رعایت شود و باید از طریق پارامترهای: ضد لغزش، مقاومت در برابر سایش، شکستن و خم شدن، مواد پاک کننده و مواد شیمیایی، عملکرد کفپوش بررسی شود. شکل ظاهری کف، مانند بقیه عناصر طراحی، بر احساسات مشتریان و وفاداری آن‌ها به یک مکان مشخص، تأثیر می‌گذارد.

کفپوش اپوکسی مراکز تجاری آکسون 6

ویژگی‌ کفپوش تجاری آکسون

  • یکپارچه و بدون درز با سطحی شیشه‌ای
  • مقاوم به سایش، خش و ضد لغزندگی
  • عایق حرارتی، عایق صوتی و عایق رطوبت
  • نظافت و نگهداری آسان و ارزان
  • زیبایی و جذابیت بالا
  • تنوع رنگ و طرح
  • اجرای سریع
  • بهداشتی و قابل شستشو

جهت اطلاع از انواع کفپوش‌ مراکز تجاری آکسون و قیمت کفپوش تجاری و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با آکسون در تماس باشید. ما برای شما یک راه حل کامل و جامع داریم.

برخی از پروژه‌های کفپوش اجرا شده توسط شرکت آکسون سازه آراد را در اینجا مشاهده کنید.

با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید... با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید...

5 7 رای ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست