کفپوش دارویی آکسون

پیشگیری از عفونت، همیشه از اولویت‌های ایمنی سیستم‌های بهداشتی بوده و بر نتایج بهبود بیمار و ایمنی آن تأثیر می‌گذارد. انتخاب کفپوش دارویی مناسب، یک نکته اساسی در اثربخشی محیط‌های درمانی است.

کفپوش اتاق عمل آکسون

مکان نصب کفپوش دارویی آکسون

امروزه، مجموعه محصولات پرفروش کفپوش دارویی آکسون با بالاترین کیفیت جهت استفاده پزشکان، پرستاران، بیماران و همراهان آن‌ها ارائه می‌شود.

محصولات دارویی آکسون بین همه نیازهای یک مرکز درمانی تعادل برقرار می‌کند و برای هر منطقه در بیمارستان مانند اتاق عمل، اتاق اورژانس، راهروهای شلوغ، آزمایشگاه، اتاق معاینه خصوصی، اتاق بیمار، ایستگاه پرستار، اتاق انتظار و سالن، راه حلی دارد تا بتوانید بهترین استفاده را از محیط مورد نظر داشته باشید.

انعطاف‌پذیری کفپوش‌ دارویی آکسون به طور خاص برای تسهیل حرکت وسایل سنگین، تخت، ویلچر و ترافیک بالای پا طراحی شده است، تا کاربر نهایی بهترین تجربه را در استفاده از آن بدست آورد.

کفپوش بیمارستان‌

امروزه بیمارستان‌ها و مراکز مراقبت‌های حاد نیاز به کفپوش‌های با عملکرد بالا دارند تا بتوانند در برابر چالش برانگیزترین مشکلات محیط‌های داخلی مقاومت کنند. بهداشت، دوام و نگهداری آسان، مهمترین موارد برای مراقبت‌های ویژه است و در کنار آن، طراحی‌ آرامش بخش، مدیریت صدا و راحتی زیر پا در مناطق پرستاران، ویزیتورها و بیماران در حال استراحت، از ویژگی‌های کفپوش اپوکسی دارویی آکسون می‌باشد.

کفپوش اپوکسی بیمارستان آکسون

کفپوش دارویی ضد باکتری آکسون

طبق تحقیقات بعمل آمده، کف بیمارستان‌ها اغلب به عنوان منبع بالقوه عفونت محسوب می‌شوند. همچنین، عوامل بیماری‌زا می‌توانند از سطح کف به دست‌ها و سایر سطوح در سراسر اتاق بیمارستان گسترش یابند.

حفظ سلامت و ایمنی بیماران، کادر درمان و اعضای خانواده، ضروری است و باید هنگام تعیین، تهیه، طراحی و ساخت امکانات بهداشتی درمانی مورد توجه قرار گیرند. انتخاب کفپوش مرکز درمانی با توجه به گستردگی آن و اینکه با کلیه فعالیت‌های موجود در محیط درمانی در تماس است، امری کلیدی می‌باشد.

با توجه به بحران‌های همه گیر جهانی مانند کرونا، تغییر در طراحی محیط‌های ساخته شده اجتناب‌ناپذیر است و احتمالاً آلودگی محیطی در خط مقدم بحث است. کفپوش آنتی باکتریال یکپارچه دارویی آکسون ساخته شده از مواد ممتاز یکنواخت است و دارای یک سطح غیر متخلخل آنتی باکتریال بسیار متراکم می‌باشد، که ذاتاً خاک را دفع می‌کند و به عنوان واسطه‌ای برای انتشار میکروارگانیسم‌ها عمل نمی‌کند.

کفپوش اپوکسی دارویی آکسون 3

جهت اطلاع از انواع کفپوش‌های دارویی آکسون سازه آراد و قیمت کفپوش دارویی و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با آکسون در تماس باشید. ما برای شما یک راه حل کامل و جامع داریم.

برخی از پروژه‌های کفپوش دارویی اجرا شده توسط شرکت آکسون سازه آراد را در اینجا مشاهده کنید.

با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید... با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید...

5 6 رای ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست