کفپوش حمل و نقل آکسون

کف‌سازی مناسب، نقشی اساسی در ایمنی حمل و نقل جمعی دارد. صنایع حمل و نقل نظیر صنایع هوایی، صنایع خودروسازی و پارکینگ‌ها بصورت ذاتی از جمله صنایع پر ترافیک می‌باشد و به تبع کفپوش مورد استفاده در این صنایع می‌بایست طوری طراحی شود که در شرایط بهره‌برداری دچار مشکل نگردد. کفپوش صنایع حمل و نقل آکسون یکی از پراستفاده‌ترین کفپوش‌ها بوده و باتوجه به کاربرد این کفپوش و قابلیت بسیار بالای آن، در هر پروژه‌ای مورد نیاز می‌باشد.

حمل و نقل آکسون axonsaze.ir 1

 کفپوش حمل ونقل آکسون در برابر جذب هرگونه آلودگی و کثیفی اعم از رنگ، دوده، سیاهی ناشی از مواد لاستیک ماشین‌ها، گرد و غبار، گل، حلال‌های مختلف و غیره مقاوم بوده و عملکرد مناسبی دارد. همچنین با توجه به شستشوی مکرر، عایق مناسبی بوده و از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کند و خود نیز تحت تاثیر رطوبت نبوده و محیطی امن برای رشد قارچ و باکتری و غیره ایجاد نخواهد کرد. کفپوش اپوکسی صنایع حمل و نقل مانند کفپوش پارکینگ، باید ضمن دارا بودن استحکام، دوام و ماندگاری بالا، ظاهری زیبا و دکوراتیو داشته و هرگز سر و لغزنده نباشد.

کفپوش اپوکسی پارکینگ 2

ویژگی کفپوش حمل و نقل آکسون

در انتخاب کفپوش حمل و نقل همیشه ایمنی در درجه اول قرار دارد. کفپوش اجرا شده باید با طیف گسترده‌ای از مقررات مطابقت داشته باشد: حفاظت در برابر آتش، مقاومت در برابر لغزش و سایر ویژگی‌ها بسیار مهم، باید درنظر گرفته شود. کفپوش صنایع حمل و نقل باید بسیار مقاوم بوده در عین حال نگهداری آن نیز آسان باشد.

در این صنایع، همه نوع وسیله ازهواپیما گرفته، قطارها، اتومبیل‌ها، موتورسیکلت‌ها و… نیاز به مراقبت منظم دارند و این به معنی ایجاد فراوانی گریس، روغن، سوخت و حلال‌ها در محیط می‌باشد. بدون سیستم کفپوش مناسب، خلل و شکاف موجود در سطوح بتنی در صنایع هوایی و خودروسازی امکان جذب مواد شیمیایی را داشته و آلودگی دائمی و ثابت را ایجاد کرده و تهدیدی برای به مخاطره کشیدن امنیت می‌باشد.

برخی از شایع‌ترین آسیب‌ها مانند زمین خوردن به دلیل لیز بودن سطح کفپوش‌های غیر ایمن ایجاد می‌شوند. کفپوش حمل و نقل ضد آب آکسون برای مقاومت در برابر سخت‌ترین شرایط جهت استفاده و تردد ایمن مسافران، طراحی شده است.

کفپوش صنایع حمل و نقل آکسون

جهت اطلاع از انواع کفپوش‌های صنایع حمل و نقل آکسون و قیمت کفپوش حمل و نقل و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با آکسون در تماس باشید. ما برای شما یک راه حل کامل و جامع داریم.

برخی از پروژه‌های کفپوش صنایع حمل و نقل اجرا شده توسط شرکت آکسون سازه آراد را در اینجا مشاهده کنید.

با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید... با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید...

5 9 رای ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست