کفپوش ساخت و تولید آکسون

در بسیاری از کارخانجات تولیدی، ساییدگی، پارگی، ترک، وزن بالای ماشین‌آلات، ریزش روغن‌ها و مواد شیمیایی و… از مواردی هستند که اجرای کفپوش ساخت و تولید با مقاومت صنعتی را ضروری می‌کند تا در برابر شرایط سخت موجود، عملکرد خوبی داشته باشد.

ساخت و تولید آکسون axonsaze.ir 1

کفپوش صنعتی تاسیسات تولیدی شما باید مقاوم باشد، در برابر مواد شیمیایی و روغن‌ها آسیب نبیند و تمیز کردن آن آسان باشد. کفپوش ساخت و تولید آکسون تمام این نیازها و موارد مورد نظر شما را برآورده می‌کند.

کفپوش اپوکسی کارخانه ساخت و تولید آکسون 1

کیفیت و دوام مناسب کفپوش آکسون برای تولید

آکسون سازه آراد راه حل‌های کفپوش خود را برای رسیدگی به خواسته‌های دقیق تأسیسات تولیدی، انبارها، خطوط مونتاژ، ماشین‌آلات، کارخانه‌ها و سایر مکان‌های تولید سنگین، تنظیم می‌کند تا بهترین عملکرد را برای شما به همراه داشته باشد.

کفپوش ساخت و تولید آکسون، می‌تواند در انواع رنگ‌ها به صورت سفارشی اجرا شوند. به منظور راهنمایی کارکنان و افزایش کارایی، بر روی کفپوش شما می‌توان الگوها و علائم راهنما یکپارچه جهت هدایت ترافیک یا تشخیص مناطق کار نصب کرد.

کفپوش‌های آکسون سازه آراد، با دقت طراحی و نصب شده و به عنوان محافظ در کف بتونی یا سرامیک عمل می‌کنند. کفپوش‌ اپوکسی ساخت و تولید آکسون در طیف گسترده‌ای از محیط‌های صنعتی نظیر سالن‌های تولید، کارخانجات، دفاتر تجاری، خودروسازی، صنایع شیمیایی، بسته‌بندی، انبار و بارانداز، کارگاه صنعتی، کارگاه تولیدی، سردخانه صنعتی، کارخانه آرد، کارخانه بیسکویت، کارخانه آب میوه و نوشابه، صنایع لبنی، گذرگاه‌ها و کانکس‌ها، کف آشیانه‌های هواپیما، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کفپوش اپوکسی کارخانه آرد آنتی باکتریال

برای کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید مواد خوراکی مانند مواد غذایی و گیاهان دارویی، داشتن سیستم‌های متمایز پوشش کف که از رشد باکتری جلوگیری می کنند و امکان تمیز کردن آسان را داشته باشند، ضروری است. این اهداف به لطف تیم تحقیق و توسعه و تیم‌های فنی آکسون سازه آراد به راحتی محقق می‌شوند.

کفپوش اپوکسی ساخت و تولید سوله صنعتی 2

مزایای کفپوش ساخت و تولید آکسون:

از مزایای استفاده از پوشش‌های اپوکسی ساخت و تولید آکسون در تاسیسات تولیدی صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        از نظر شیمیایی قابل انعطاف است:

کفپوش‌ اپوکسی و سایر پوشش‌های رزینی آکسون، به خوبی طراحی شده‌اند تا در معرض مواد شیمیایی قوی، حلال‌ها و قرار گرفتن در معرض PH شدید، سالم بمانند. این برای تاسیسات تولیدی که ممکن است به طور منظم از چنین موادی استفاده کنند ایده آل است. بسته به فرمولاسیون، پس از بهبود اجزای کفپوش با عملکرد بالا، سطح پلیمر جامد حاصل می‌تواند فوق العاده قوی باشد و از خرابی شیمیایی و فیزیکی جلوگیری کند.

·        ایمنی کفپوش:

پوشش‌های اپوکسی و سایر رزین‌ها دارای مقاومت در برابر لغزش هستند که می‌توانند از لغزش و افتادن جلوگیری کنند. برخی از آن‌ها خواص کنترل ایستا را ارائه می‌دهند و بیشتر آن‌ها دارای درجه آتش سوزی “خود خاموش” هستند. به طور طبیعی، کف‌های رزینی باعث رشد کپک های مضر نمی‌شوند، با این حال مواد افزودنی ضد میکروبی آکسون می‌تواند به مهار بیشتر گسترش عوامل بیماری زا کمک کند. این عوامل و سایر عوامل به حفظ ایمنی کارمندان و ساختار شما کمک می کنند.

·        تمیز کردن ارزان و آسان کفپوش:

هنگامی که بتن به طور صحیح با رزین یا کفپوش اپوکسی با کیفیت بالا پوشش داده شد، دیگر متخلخل نبوده و شکافی در آن نیست. این بدان معناست که آلودگی، مواد شیمیایی و سایر مواد که روی سطح باقی می‌مانند، به راحتی تمیز می‌شود.

کفپوش اپوکسی انبار دارویی شرکت راسن درمان
  • مقرون به صرفه بودن:

کف‌های بتنی که با پوشش‌های رزینی مانند اپوکسی پوشانده شده‌اند، ماندگاری بیشتری دارند و در برابر سایش قابل ملاحظه مقاومت می‌کنند، بنابراین موجب صرفه جویی در هزینه امکانات می‌شوند و به سرمایه‌گذار امکان می‌دهد منابع خود را به جنبه‌های دیگر تجارت اختصاص دهند.

  • حرکت ایمن لیفتراک‌ها و وسایل نقلیه:

یک کف بتونی با روکش مناسب دارای یک سطح ایمن و یکپارچه، عاری از ناهمواری، ترک و چاله است. این کمک می‌کند تا بارهای لیفتراک، سیستم تعلیق خودرو و لاستیک ماشین‌ها سالم باقی بماند. در نتیجه با انتخاب کفپوش اپوکسی کارخانه و یا کارگاه تولیدی با رزین خوب و با کیفیت، هزینه و زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری تجهیزات بارگیری و ماشین آلات را می‌توان تا حد زیادی کاهش داد.

  • صرفه جویی در وقت :

در اکثر موارد، کفپوش اپوکسی و سایر سیستم‌های رزینی را می‌توان نسبتاً سریع نصب کرد، که این امر باعث کاهش زمان خاموشی خط تولید خواهد بود.

کفپوش اپوکسی صنعتی آکسون

انتخاب کفپوش مناسب یک سرمایه‌گذاری برای هر شغلی است. اگر تصمیم عاقلانه اتخاذ شود، عمر طولانی مدت و با عملکرد بالا را برای سطح کف پوشش داده شده ارائه می‌دهد.

جهت اطلاع از انواع کفپوش‌های ساخت و تولید آکسون و قیمت کفپوش ساخت و تولید و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با آکسون در تماس باشید. ما برای شما یک راه حل کامل و جامع داریم.

برخی از پروژه‌های کفپوش ساخت و تولید اجرا شده توسط شرکت آکسون سازه آراد را در اینجا مشاهده کنید.

با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید... با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید...

5 6 رای ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست