بتن سخت صنعتی آکسون

می‌توان گفت بتن، پایه اکثر قریب به اتفاق سازه‌های صنعتی در سراسر جهان می‌باشد. صنایع غذایی و آشامیدنی و شرکت تجاری، و هر تأسیسات صنعتی حداقل دارای یک اتاق، منطقه تولیدی یا مکان دیگری است که لازم است سطح اتاق برای مقاومت در برابر بارهای سنگین، ضربه زیاد یا سایش شدید مراقبت شود. بدون کفپوش سنگین صنعتی مناسب، در سطح بتنی شما می‌تواند تحت ترافیک شدید، ضربه زیاد یا ساییدگی شدید، علائم، شکستگی، ترک و یا خرابی‌هایی که نیاز به تعمیر پرهزینه دارند ایجاد شود.

بتن ریزی با آکسون

کفپوش‌هایی که به سختی برای شما کار می‌کنند.

بتن سخت صنعتی و پوشش‌های محافظ، بخشی جدایی ناپذیر از تاسیسات شما بوده و نه تنها سرمایه‌گذاری قابل توجهی است، بلکه پایه و اساس تجارت شما را فراهم می‌کند. انتخاب یک کفپوش نامناسب و بی‌کیفیت برای یک محیط سنگین باعث می‌شود که این سطح بتونی، سرمایه‌گذاری شما و کل تأسیسات شما را در معرض خطر قرار دهد.

بتن سخت صنعتی آکسون 1

بتن نامرغوب

همه ما سطح‌های صنعتی را دیده‌ایم که به دلیل ترک خوردن، خردشدن و ناهموار بودن، وجود مقدار زیادی گرد و غبار، غیر قابل استفاده می‌شوند، همه این مشکلات منجر به از دست رفتن زمان تولید و باعث تعمیرات پر هزینه می‌شود. بتن سخت صنعتی آکسون سازه آراد به شما اطمینان می دهند که سطح شما برای شرایط سخت، از مقاومت کافی برخوردار است.

ویژگی سطح بتنی مناسب

یک سطح بتنی طراحی و اجرا شده توسط آکسون سازه آراد، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد از جمله: مقاومت در برابر سایش بالا، طول عمر طولانی و توانایی تحمل بارهای بسیار سنگین. اگر پوشش محافظ یا کف بتنی نتواند بارهای سنگینی را تحمل کند یا نتواند در برابر سایش و ضربه شدید مقاومت کند، و نشانه‌هایی از آسیب‌دیدگی را نشان دهد، ممکن است چاره‌ای جز ثبت سفارش برای کفپوش پرهزینه، وقت گیر، تعمیرات بتن و اجرای مجدد کفپوش نداشته باشید.

آکسون سازه آراد با اجرای بتن عالی  برای یک کف صنعتی بدون از بین بردن زیبایی و با داشتن طراحی نوآورانه با ویژگی‌های اصلی زیر، همه این مشکلات را برطرف می‌کند:

بتن سخت صنعتی آکسون 5
  • مقاوم در برابر سایش
  • تحمل بار سنگین
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • مقاومت سایشی بی نظیر
  • آنتی استاتیک و ضد میکروبی
  • مقاومت شیمیایی عالی
  • ضد گرد و غبار است
  • مقاومت فشاری استثنایی بالا
  • طیف گسترده رنگ
  • تعمیر و نگهداری کم هزینه
  • مقرون به صرفه
  • اجرا سریع
بتن سخت صنعتی آکسون 2

بتن سخت صنعتی آکسون را می‌توان در وسیع‌ترین مکان ممکن از کارخانه‌های فولادی گرفته تا کارخانه‌های صنعتی، کارخانه‌های دارویی، گاراژها و سوپرمارکت‌ها و انبارها پیدا کرد. هر کف صنعتی اجرا شده آکسون برای پاسخگویی به نیازهای دقیق همان پروژه طراحی شده است که همراه با بالاترین کیفیت مواد، رمز موفقیت و ماندگاری سیستم کفپوش آکسون  می‌باشد.

بتن سخت صنعتی آکسون با ارائه سطوح با دوام، مقاوم در برابر سایش و با نگهداری آسان برای مشتریانی که در کارخانه‌های تولید یا صنایع سنگین کار می‌کنند، طراحی شده است. فرمولاسیون بتن سخت صنعتی آکسون، در برابر لیفتراک سنگین، کامیون پالت و تردد عابران پیاده ایستاده، عملکرد عالی داشته و همچنین با مقاومت چشمگیر، در برابر مواد شیمیایی تهاجمی، حلال‌ها و مواد تمیزکننده، بخوبی عمل می‌کنند.

جهت اطلاع از انواع بتن سخت صنعتی آکسون سازه آراد و قیمت بتن سخت صنعتی آکسون سازه آراد و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، با آکسون در تماس باشید. ما برای شما یک راه حل کامل و جامع داریم.

برخی از پروژه‌های بتن سخت صنعتی اجرا شده توسط شرکت آکسون سازه آراد را در اینجا مشاهده کنید.

با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید... با آکسون، عملکرد و ظاهر ساختمان خود را بالا ببرید...

5 17 رای ها
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست